Hoofdleraar Sifu Frank Lader (geboren 2 juli 1966) is in 1978 bij Ad Jiskoot gestart met het Shaolin Kempo trainen. Gedurende vele jaren heeft hij in de sportscholen van Ad Jiskoot (Ad's Gym in Barendrecht en Sportschool van Hoorn in Barendrecht) als hoofdassistent les gegeven. Sifu Frank Lader is gediplomeerd leraar Kempo (W.M.A.A.-R.O.C.) en 7e dan-houder. Hij is de vertegenwoordiger in Nederland van de World Martial Arts Association - Republic of China (W.M.A.A.-R.O.C.) en de Martial Arts Federation of Great Britain (M.A.F.G.B.). Sifu Frank Lader is lid van de World Mixed Martial Arts Councel (W.M.M.A.C.).

Sifu Dennis van der Burch (geboren 27 juni 1981) heeft op zijn zevende jaar zijn eerste schreden in de vechtsport gezet toen hij begon met het Kyokushin Karate. In 1992 maakte hij de overstap naar het Shaolin Kempo door bij Ad Jiskoot te gaan trainen. Hij heeft jaren lang als assistent in Sportschool van Hoorn in Barendrecht les gegeven. Sifu Dennis van der Burch is 4e dan-houder.